.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رزمایش 35 هزار نفری بسیجیان در گلستان‌+ تصاویر

‌رزمایش بصیرت حسینی با حضور 35 هزار نفری بسیجیان گلستان ‌صبح امروز با حضور سردار علی فضلی ‌‌برگزار شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، فرمانده سپاه نینوا گلستان روز گذشته در مراسم افتتاحیه این همایش و رزمایش که با حضور نمایندگان سازمان بسیج مستضعفین کشور در سپاه نینوا گلستان برگزار شد گفت: این همایش و رزمایش با هدف ارتقا جنبه رزمی و آمادگی دفاعی بسیجیان استان و دفع خطرات احتمالی از کوی ‌و برزن انجام می‌شود و ان‌شاالله در این همایش همگان قدرت بسیجیان و آمادگی این سرمایه‌های واقعی نظام را خواهند دید.

محمد حسین بابایی اذعان داشت: پیام این همایش و رزمایش برای دشمنان ما بیم‌آفرین است چرا که بسیج بعد از انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از انقلاب و ارزش‌ها حضور داشته و دشمن ما همواره از قدرت بسیج بیمناک است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که بسیجیان ما با شنیدن عنوان رزمایش پای کار آمده و آمادگی خود را برای دفاع از حریم ولایت آماده کرده‌اند و این نشان می‌دهد بسیج در قشر جوان و بانشاط کشور جایگاهی بزرگ و رفیع دارد.

بابایی افزود: در برنامه‌های امروز سازماندهی و توجیه نیروهای بسیجی را داریم و افراد با تاکتیک‌ها و برنامه‌های مدنظر از لحاظ تئوری توجیه می‌شوند و تمرین صامت دفاع از کوی‌ و برزن و حرکات پیاده‌روی و تاکتیکی شبانه را امتحان می‌کنند.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) استان گلستان اذعان داشت: این برنامه در سراسر استان اجرا می‌شود و 14 ناحیه مقاومت بسیج در 14 شهرستان استان وظیفه هماهنگی و ساماندهی این همایش و رزمایش را بر عهده دارند.

بابایی گفت: امروز دسته‌های واکنش سریع گردان‌های بیت‌المقدس حوزه‌های مقاومت با وظایف خود آشنا می‌شوند و بقیه گردانها امروز کار خود را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه امام هادی (ع)پیگیری و پشتیبانی برنامه‌های تاکتیکی و رزمایش‌های بسیج را به عهده دارد و برنامه‌های روز دوم رزمایش جنبه عملی و میدانی به خود می‌گیرد و ان‌شاالله فردا قدرت و آمادگی بسیجیان گلستان به تصویر کشیدند.  


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.